viernes, 17 de octubre de 2014

KLASE TEORIKOA (lehenengo astea)

Gaur IKT-ko lehen klasea izan dugu. Galduta sentitu naiz hasieran IKT-k zer esan nahi zuen ere ez nekien. Horretaz aparte, nahiko berria naiz teknologiaren mundu honetan. Gustatzen zaidana baino gehiago gustatzea gustatuko litzaidake eta badut jakin-mina irakasgai honengan. Azken finean, etorkizunean, nire ikasleak haientzat baliagarria den modu batera irakatsi nahi diet. Horregatik, gaur egun teknologiak garrantzi handia badu, ez dut imajinatu nahi haiek nagusiak direnean.

Klasea hasteko ikasgaiaren aurkezpena egin du irakasleak eta orokorrean nahiko galduta aurkitu gara denak, berria da guretzat. Hausnarketa zati bat ere izan dugu, begiak itxi, hankak zoruan finkatu eta irakasleak informatikari buruzko galdera batzuk egin dizkigu. Begiak zabaltzean burutik pasa zaigun guztia idatzi behar izan dugu paper batean. Nire kasuan praktiketan egon naizen eskolako ikasleak etorri zaizkit burura. Nire irakasleak ez zuen erabiltzen teknologiarik: ez arbel digitalik ezta ordenagailurik ez ezer. Nik imajinatu dut kontrakoa, haientzat baliagarria den zerbait nahi dudalako. Arbel digitalarekin eta baita informatika ematen imajinatu ditut.

Heme uzten dizuet interesgarria iruditu zaidan bideotxo bat eta nahi baduzue komentatu!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario