sábado, 18 de octubre de 2014

KLASE PRAKTIKOA (lehenengo astea)

K(i)likatik bloga trasteatzen ibili naiz, hortik, pasa den urteko ikasleek egindako blogak ikusi ditut. Beraz, lanetako bat imajinatu dut: blog bat eraikitzea. Normala den moduan, blog horien gai nagusia, hezkuntza da. Baina horrez gain hainbat gauza batzuk ere agertzen ziren. Arlo edo aspektu desberdinetako berriak, bideoak, haientzako interesgarria den edozer gauza. Denok desberdinak garen heinean, blogak ere desberdinak dira bakoitzak gure interesak eta gustuko gauzak ditugulako.

Ni pertsonalki, ez naiz oso aditua mundu honetan, berria da niretzat blogaren kontu hau baina nola egiten den jakiteko nahia sortu dit, beraz, gogoa dut. Aurten lan indibiduala izango da baina ez da guztiz indibiduala, denon artean konpenetratuko garelako eta besteen laguntza izango dugulako. Azken finean, pertsona bakoitzak gauza berdina era desberdinean ikusten du eta hori oso aberatsa da denok batera gauza handia sortu dezakegulako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario