jueves, 11 de diciembre de 2014

KLASE TEORIKOA (bederatzigarren astea)

Oso interesgarria iruditu zaidan blogei bukaera emateko era azaldu du gaur irakasleak: teoria klaseetan sortu diren ustekabeen inguruko hausnarketa. Izan ere, hainbat desadostasun eta arazo sortu izan dira hiruhilabetean zehar eta denaz pentsatzea ondo datorkigu danori. Hasieran nahiko galduta aurkitzen genuen guru burua eta ni behintzat aurkitu naiz. Baina ez dakidana oso ondo da zergatik jendea ez datorren klasera, batez ere azken aste hauetan, beraz, horren gogoeta egitea oso interesgarria eta aberasgarria izango da guretzat eta baita irakaslearentzat ere.

Horrez gain, dokumentatzaileen aurkezpenak ikusi ditugu, oso interesgarria izan da haiek egindako lana. Danok egindakoa aurkezpen baten batu dute eta horren azalpena eman digute. Uste dut danon lana ezinbestekoa izan dela irakasgai hau aurrera ateratzeko, kate bat izan da, nik hau egiten dut baina geroago zuei transmitituko dizuet zuk ikasi dezazuen eta alderantziz. Beraz, danok egin dugu esfortsua eta hori baloratzeko da.



Hemen uzten dizkizuet dokumentatzaileen sitesak begirada bat bota diezaiezuen, oso interegarriak dira, guztion lana laburbiltzen baitute.

No hay comentarios:

Publicar un comentario